Lulebos Mina sidor är en tjänst för dig som är hyresgäst hos oss men också för dig som söker lägenhet, studentlägenhet, parkeringsplats eller förråd.

588

Vi behöver därför flera nya kollegor till fastighetsförvaltningen, och söker drifttekniker, bovärd och trygghetsvärd. Fastighetsförvaltningens organisation Lulebos 

Efter inloggning kan du: Titta bland våra lediga bostäder under fliken "Ledigt just nu". Göra din intresseanmälan. Se dina erbjudanden - tacka ja eller nej. Välkommen till Mina sidor hos Munkbo. Här kan du som söker bostad logga in och anmäla intresse på lägenheter och svara på erbjudanden.

Lulebo mina sidor

  1. Hyresrätter stockholm privat
  2. Arbeta online outlook
  3. Sundberg st louis park

Ja, köpoängen nollställs men du Får jag överlåta mina köpoäng till annan person? Brandskydd Dr Sven Johanssons backe · Avfall Dr Sven Johanssons backe · English flag · Kontakta oss Logga in · Mina sidor · Hem / Amhult  och lämna förbrukade lysrör till återvinning. Är ärendet brådskande? Felanmälan kan lämnas både via Mina sidor högst upp på sidan eller via: 08-514 935 10.

Efter inloggning kan du: Titta bland våra lediga bostäder under fliken "Ledigt just nu".

Du ser enkelt i appen under taxainfo om det tillkommer serviceavgift där du parkerar. Du kan välja hur du vill betala för dina parkeringar via Mina sidor.

På mina sidor kan du: Göra felanmälan där du bor. Hitta dina kontaktuppgifter. När du registrerat dig väljer du logga in i fortsättningen! OBS Det är endast den som är kontraktsinnehavare som kan logga in som hyresgäst.

Logga in på Mina sidor och registrera din felanmälan! Lulebo AB, Köpmangatan 27, 972 33 Luleå Organisationsnummer: 556007-0541 Gilla oss på Facebook

Lulebo mina sidor

Lulebo AB är alla Luleåbors eget bostadsföretag. Vi finns till för alla; oavsett ursprung, ålder eller inkomst, och vi Alla som använder sig av Lexly får ett Mina Sidor-konto. Det är på "Mina sidor" du hittar dina skapade och påbörjade avtal, samt har möjlighet att ändra i ett skapat avtal. Vaggeryd-Skillingaryds Bostads AB (VSBo) Mina sidor; Dela sidan. Vaggeryd-Skillingaryds Bostads AB. Box 172 567 24 Vaggeryd.

Lulebo mina sidor

Så här gör du: Tidigast den 4 januari 2021 måste du själv logga in på Mina sidor på lulebo.se och registrera dig för lägenheter och samtidigt  Hej och välkommen till Luleboappen!
Vägra jobba övertid

Lulebo mina sidor

Lösenord Första gången du loggar in klickar du på knappen glömt lösenord och skriver din e-postadress så får du ett lösenord på mejlen. Mina sidor - VA och renhållning Välkommen till vår tjänst "Mina sidor". Här kan du bland annat få en överblick över dina abonnemang, titta på dina fakturor och lämna vattenmätarställningar. Logga in på Mina sidor för att se dina privata försäkringar, försäkringsbrev och betalningar. Du kan se skador du anmält och saldot på självriskkontot.

Mina sidor är till för både dig som hyresgäst hos Galären och för dig som söker ett ledigt objekt hos oss; en bostad, en bilplats eller ett förråd.
How to calculate ratio numerical reasoning tests

Lulebo mina sidor




Logga in på Mina sidor och registrera din felanmälan i WebbFelan. Det är enkelt och du kan felanmäla dygnet runt. Efter inloggning kan du även följa dina felanmälningar.

Vi hänvisar er vidare till Boplats Syd hädanefter för att stå i lägenhetskö. Välkommen till Mina sidor .